دستگاه چرخ گوشت گيربكسي بهترين گزينه براي رستورانها و كترينگها ميباشد.اين دستگاه زير مجموعه تجهيزات آشپزخانه صنعتي ميباشد.چرخ گوشت 32 براي چرخ كردن مقدار زياد گوشت در قصابي ها و رستورانها ميباشد.آريا استيل نوين پيشرو در توليد انواع دستگاههاي صنعتي كترينگ و قصابي ها ميباشد.

چرخ گوشت صنعتي

چرخ گوشت صنعتي با قابليت چرخ كردن بيش از 600 كيلوگرم گوشت در ساعت را دارا ميباشد.اين دستگاه با موتور دو اسب بخار بهترين گزينه در يك قصابي و رستورانميباشد.قابليت چرخ كردن انواع گوشت يخ زده نخود و پياز در حجم بالا ميباشد.

قدرت موتور دو اسب بخار و توان دستگاه 1.5 كيلووات ميباشد.

دينام دو اسب بخار با قابليت تعويض به دينام دلخواه ميباشد.داراي سيني متحرك تغذيه گوشت ميباشد.

قيمت چرخ گوشت صنعتي

قيمت انواع چرخ گوشت صنعتي در تجهيزات آريا استيل نوين بسيار عالي و مقرون بصرفه ميباشد.علاوه بر قيمت كيفيت اين تجهيزات نيز بسيار مناسب ميباشد.از اين دستگاه در تجهيزات آشپزخانه صنعتي بسيار استفاده ميشود.

طرز استفاده از چرخ گوشت گيربكسي:

ابتدا تيغه را به داخل گلويي قرار داده و شبكه را نيز در جاي خود قرار ميدهيم.بعد از اينكه از سفت شدن تيغه و جا رفتن شبكه اطمينان حاصل شد.سپس طوقه را به اندازه لازم سفت ميكنيم.جهت خرد شدن گوشت ابتدا بايد از شبكه 13 استفاده كنيم.

سپس براي چرخ كردن بار دوم از شبكه 4/5 يا 3/5 استفاده مينماييم.چرخ گوشت گيربكسي

جهت چرخ كردن حبوبات پخته شده و غيره از تيغه و شبكه گوشت استفاده نماييد.

جهت خرد كردن سبزيجات ,كاهو و كلم ,پياز و يا كرفس از شبكه مخصوص 13 يا 10 استفاده نماييد.از چرخ كردن گوشت توسط تيغ و شبكه پياز خودداري نماييد.

مشخصات فني:

  • داراي تيغه فولادي بسيار عالي و مقاوم
  • گوشت كوب پلي اتيلن فشرده بسيار مقاوم و عالي
  • ابعاد چرخ گوشت  عرض 50 و ارتفاع 80 ميباشد
  • سيني به ابعاد 85 در 50 در 10 ميباشد
  • چرخ گوشت گيربكسي داراي يك سال گارانتي و ده سال خدمات پس از فروش ميباشد
  • جهت ثبت سفارش با شماره 09122898915 و 09120306906 تماس حاصل فرماييد.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۰ تير ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۹:۵۷ | نویسنده : باقري | نظرات (0)

هميشه كسب و كارهايي هستند كه موفقيت هاي آن ها بيش از پيش غير قابل تصور است. اين كسب و كارها توسط افرادي راه اندازي و مديريت مي شود كه يك هدف بزرگ داشته اند. همه چيز در واقع از يك تصميم دروني شروع شده است. هرچقدر كه سيستم سازي پيشرفته داشته باشند و نيروي كار زيادي در خدمت شان باشد باز هم توسط يك شخص مديريت مي شوند.

در اين مقاله از سايت مخاطب قصد داريم مشخصه هاي كسب و كارهاي ميليارد دلاري را با شما در ميان بگذاريم. اگر شما هم دوست داريد كسب و كارتان پيشرفت چشمگيري داشته باشد بايد مثل كسب و كارهاي بزرگ فكر و عمل كنيد.

پيشنهاد مي كنيم در اين مقاله هم همراه ما باشيد. اين يكي از مهم ترين مقالات سايت مخاطب است كه بايد چندين بار مطالعه اش كنيد.

 

تفاوت كسب و كارهاي بزرگ و كوچك

كسب و كارهايي كه به موفقيت هاي دست نيافتني مي رسند ويژگي هاي منحصر به فردي دارند. آن ها اساسا با كسب و كارهاي معمولي تفاوت هاي زيادي دارند. آن ها هدف مشخصي دارند و درآمدشان به صورت تصاعدي در حال افزايش است.

كسب و كارهاي ميلياردي هميشه به سود بيشتر فكر مي كنند و داراي تيم قوي و منسجمي هستند. هيچ كارآفريني نمي تواند تنهايي يك كسب و كار با رشد بالا را مديريت كند. به همين دليل همه كسب و كارهاي بزرگ نيروي انساني كار بلدي دارند. ويژگي هاي كسب و كارهاي با رشد بالا زياد هستند كه در ادامه بيشتر در مورد آن ها صحبت مي كينم.

به همين دليل در اين مقاله از سايت مخاطب قصد داريم شما را با ويژگي هاي كسب و كارهايي كه سود بالايي دارند و هميشه رو به رشد هستند آشنا كنيم.

اين مقاله قسمتي از گفته هاي دن نوريس كارآفرين برتر سال 2017 و نويسنده كتاب هاي پرفروش “استارت آپ 7 روزه” و “ماشين محتوا” در سايت آمازون است.

 

10 مشخصه كسب و كارهاي سودآور بزرگ

پس از ۹ سال كارآفريني، پستي و بلندي هاي بسياري را پشت سر گذاشته ام. كسب و كاري كاملا شكست خورده داشته ام. به مدت هفت سال كسب و كاري راكد داشته ام و همچنين كسب و كارهاي ديگري كه در كمتر از يك سال به رشدي چندين ميليون دلاري رسيدند.

من آموخته ام كه برخي از كسب و كارها اساسا ايجاد شده اند كه رشد كنند و برخي ديگر نه. من توجه ويژه اي به دنياي استارتاپ داشته ام، جايي كه در آن رشد ستايش مي شود در حالي كه اجتناب از پذيرفتن كسب و كارهاي كوچك توصيه مي شود.

به واسطه تجربيات شخصي و مشاهداتم از شركت هاي موفق به ويژه آنهايي كه در اولين كتابم استارتاپ هفت روزه به آنها پرداخته ام اين ويژگي ها را به ده مشخصه شركت هاي با رشد بالا محدود كرده ام. اگر اين ها در كسب و كار شما موجود نيستند. شما با اشكال مختلفي از بازاريابي دست و پنجه نرم خواهيد كرد.

وقتي فردي قادر به رشد دادن كسب و كار خود از طريق بازاريابي محتواي مقياس پذير، متمايز، و باكيفيت نيست حتما در مسير طراحي كسب و كارش مشكلي اساسي وجود دارد. كسب و كارهايي از اين دست يك يا همه اين مشخصه ها را ندارند.

من اين ويژگي ها را در كسب و كارهايي ديده ام كه طراحي شده اند تا بدون حضور بنيان گذاران شان در جهت رشد گام بردارند. اگر قصد داريد بر روي ساخت يك ماشين محتوا تمركز كنيد، نياز به چيزي داريد كه بدون حضور و توجه مداوم شما رشد كند.

ممكن است بعضي از اين ويژگي ها شما را به چالش بكشد. ضرورت، همه به دنبال ساخت استارتاپي با رشد بالا نيستند. با اين وجود، به جاي چشم پوشي بي درنگ از اين ويژگي ها، تشويق تان مي كنم كمي زمان براي مرور پيامدهاي احتمالي كسب و كارتان اختصاص دهيد.

اگر فكر مي كنيد چيزهايي هستند كه با اعمال آنها مي توانيد كسب و كار بهتري راه اندازي كنيد، منطقي است كه آنها را هم اكنون پياده سازي كنيد تا بدين ترتيب با شروع بازاريابي محتواي خود، نتيجه بهتري از آن بگيريد.

 

آنها اساسا سود آور هستند

چنانچه در يك كسب و كار توسعه يافته، بنيان گذار قادر به انجام همه كارها نباشد چه اتفاقي مي افتد؟

اگر در كسب و كار شما حاشيه سود طوري تعيين شده باشد كه نتوانيد با جايگزين كردن كسي به جاي خود همچنان سود كنيد، به دردسر افتاده ايد.

برخلاف آنچه كه مي شنويد، حل اين مشكل اصلا ساده نيست. شايد فكر مي كنيد تنها كاري كه مي شود كرد افزايش قيمت هاست، اما اين كار مشتري هاي شما را به سمت رقبايتان با قيمت هاي پيشنهادي مناسب تر سوق ميدهد.

ممكن است كسب و كار شما اساسا سودآور نباشد.

در اينجا يك محاسبه كاملا ساده آورده شده است كه توصيه ميكنم صاحب هر كسب و كاري آن را انجام دهد:

هرچه را كه صرف خدمت رساني به مشتري مي شود مشخص كنيد. كاركنان X، Y چند ساعت بايد كار كنند تا وظايفشان را انجام دهند، و هزينه براي هر نفر چقدر است؟

فرض كنيد كسب و كارتان در حد و اندازه معقولي است و همه ابزارها و فن آوري هاي لازم براي مديريت تعداد مناسب و منطقي از مشتريان را هم در اختيار داريد.

هزينه ها را بين اين مشتريان تقسيم كنيد تا به تخميني از هزينه خدماتتان دست يابيد. اين عدد را در نظر گرفته، و حداقل آن را دو برابر كنيد. اين عدد، قيمت شماست.

اين ميزان را از مشتري طلب كرده و ببينيد آيا كسب و كارتان رشد مي كند يا خير. اگر اين اتفاق نمي افتد، مشكلي وجود دارد و هيچ مقداري از محتوا نمي تواند مشكل كسب و كاري را كه اساسا سودآور نيست برطرف كند.

قيمت گذاري به خودي خود مقوله اي پيچيده است، اما بسياري از كسب و كارها اين محاسبه ابتدايي را انجام نداده، و نهايتا يك كسب و كار بدون سود را پيش مي برند. بنابراين نمي دانند كه چرا بازاريابي محتوا برايشان كسب و كاري سودآور نمي سازد.

 

آنها در بازاري بزرگ فعاليت مي كنند

توصيه اي رايج در كسب و كار به شما مي گويد يك گوشه موفق كوچك پيدا و آن را دنبال كنيد. من اين توصيه را دوست ندارم، و نمي بينم كه شركت هاي موفق با رشد بالا چنين كاري بكنند.

تفاوت اصلي بين اولين و سومين كسب و كارم در بازاري بود كه در آن قرار داشتيم. اولين كسب و كارم يك آژانس وب شكست خورده كسب و كارهاي محلي در منطقه جغرافيايي خودم را هدف قرار مي داد. درحالي كه، سومين كسب و كارم -يعني وردپرس كرو- براي همه افراد در سرتاسر دنيا كه از وردپرس استفاده مي كنند در دسترس است (هفتاد ميليون وب سايت).

قرار داشتن در يك بازار بزرگ منجر به رشد ثابت بالا و در بعضي مواقع غيرقابل مديريت است. همچنين اين بدان معناست كه ما مي توانيم با محتوايمان توسعه پيدا كرده و از يك جامعه وسيع يك پشتيباني عظيم ايجاد كنيم.

بازاريابي محتواي شما كم و بيش در دسترس كل مردم دنياست. اگر راهي پيدا كنيد تا كسب و كار شما را هم در دسترس همگان قرار دهد، آن گاه محتواي شما به مراتب توان بيشتري خواهد داشت.

 

آنها به طور طبيعي در طول زمان دارايي توليد مي كنند

تمامي كمپاني هاي با رشد بالا دارايي هايي دارند كه آنها را از كمپاني هاي ديگر مجزا مي كند. اين دارايي مي تواند مالكيت معنوي نرم افزار افراد آنها و يا حتي برندشان باشد.

اين چيزي است كه كسب و كارهاي كوچك معمولا به آن فكر نمي كنند، اما سرمايه گذاران كمپاني هاي بزرگ شديدا روي آن متمركز هستند.

پرسش آنها اين است كه: “چه چيزي باعث مي شود كه شخصي از همراه شدن با شما و دريافت چيزي كه ارائه مي دهيد خود داري كند؟” براي كسب و كارهاي كوچك كه تازه آغاز به كار كرده اند دشوار است بر اين اساس موفقيت شان را بنا نهند، اما اين پرسش، ارزش فكر كردن در آينده را دارد.

آيا كسب و كار شما طوري ساخته شده است كه كار را براي رقبا بسيار ساده كند؟ به طوري كه با شما همراه شده و كارتان را انجام دهند؟ آيا مشتريان مي توانند به راحتي شما را ترك كرده و به سراغ ديگران بروند؟

اگر چنين است، راه حلتان براي اين مشكل چيست؟ آيا مي توانيد بر روي برند، افراد، يا موضوعات ديگر سرمايه گذاري كنيد؟ آيا مي توانيد حفاظت هاي قانوني مانند علامت تجاري را در اختيار داشته باشيد؟ آيا قادريد تخصصي فني يا چيزي فيزيكي و واقعي ايجاد كنيد؟

 

آنها يك متمايز كننده ربط پذير ساده دارند

من متوجه شدم كه كمپاني هايي با رشد بالا گرايش به دنبال كردن مشكلات موجود داشته و آنها را با روش هاي منحصر به فردي حل مي كنند.

به اين معنا كه آنها مجبور نيستند مردم را متقاعد كنند كه مشكلي اساسي وجود دارد و سپس راه حل آن را ارائه دهند. مردم مشكلات اساسي را مي دانند و پيشاپيش حاضرند براي راه حلشان پول پرداخت كنند. كمپاني هايي با رشد بالا تنها بايد بر روي يك عامل متمايز كننده تأكيد داشته باشند، كه در حالت ايده آل چيزي است كه مردم در مورد آن صحبت مي كنند، چرا كه آن مسئله برايشان مهم است.

 

مثال هايي از اين دست عبارتند از:

  • وردپرس كرو: مشابه يك توسعه دهنده وب است با اين تفاوت كه هفت روز هفته و ۲۴ ساعته مشكلات وب را حل مي كند.
  • اوبر: شبيه تاكسي است، با اين تفاوت كه تميز تر، امن تر، ارزان تر، وخوش بوتر است، و واقعا به محض فراخواني سر مي رسد.
  • ايربي آندبي: شبيه هتل است با اين تفاوت كه شما در قبال پرداخت هزينه كمتر، خدمات بيشتري دريافت مي كنيد.
  • ترلو شبيه كاغذهاي يادداشت چسبان است با اين تفاوت كه مي توانيد در كامپيوترتان از آن به صورت نرم افزار استفاده كنيد. .
  • اورنوت: شبيه به مغز شماست با اين تفاوت كه با آن هرگز مطالب را فراموش نمي كنيد.

 

اگر جمله بعد از “با اين تفاوت كه”، چيزي باشد كه مشتريان را ترغيب به گفتگو درباره آن كند، پس شروع خوبي در حال وقوع است. اگر كسب و كار شما جنبه متمايزي ندارد، يا جنبه اي دارد كه مشتريان به آن توجه نكرده و درباره آن صحبت نمي كنند، در مخمصه گرفتار شده ايد.

 

آنها بر افزايش مداوم در آمد، با يك ميزان رو به رشد تمركز مي كنند

همه درآمدها يكسان نيست. قابليت پيش بيني در كسب و كار به شدت دست كم گرفته ميشود. به طور كلي كسب و كارهايي كه در درازمدت موفقند، داراي يك مدل پيش بيني درآمدي هستند. شرايط براي كسب و كارهايي كه افت و خيزهاي شديد دارند، آنهايي كه با مشتريان شان پروژه اي كار مي كنند، و آنهايي كه ماه هاي بالا و پايين دارند بسيار سخت تر است.

اگر كسب و كاري با درآمد ثابت ماهيانه داريد، در اين صورت كار ساده تر خواهد بود. شما مي توانيد بر روي ابزارها، فن آوري، و نيروي كار موردنياز براي رشد سرمايه گذاري كنيد، چرا كه مطمئنيد قادر به تأمين هزينه هاي ماه بعد هستيد. مي توانيد مشتريان يا پروژه هاي مشخصي را رد كنيد، زيرا از قبل درآمد پايه خوبي داريد. همچنين مي توانيد حاشيه سود و جريان گردش ماليتان را با دقت تخمين بزنيد.

اگر درآمد حاصل از كسب و كارتان تناوبي و متغير است، به اين فكر كنيد كه چطور ميتوانيد آن را ثابت تر كنيد. درآمد كمتر اما ماهيانه و تكرار شونده – مادامي كه حاشيه سود قابل قبولي داريد مي تواند در دراز مدت انتخاب بهتري باشد.

همچنين مهم است كه در طول زمان، از هر مشتري در آمدي منطقي داشته باشيد (اين، ارزش مادام العمر ناميده ميشود). ايجاد كسب و كاري با فروش محصول بيست دلاري براي يك بار، به مراتب دشوارتر از كسب و كاري است كه عضويت ماهيانه هشتاد دلاري مي فروشد. اگر شما ارزش مادام العمر معقولي نداشته باشيد، بابت سخت كار كردنتان براي جلب توجه و اعتمادسازي، پاداش شايسته اي نصيبتان نخواهد شد.

 

آنها روي يك برند به ياد ماندني سرمايه گذاري مي كنند

طراحي و اجراي كلي از ناچيز شمرده شده ترين راهبردهاي بازاريابي در كسب و كارند. من دريافته ام كه بيشتر شركت هاي تازه تأسيس موفق، داراي برندهاي جمع و جور، به ياد ماندني، و خوب اجرا شده اند. آنها در محاوره ها راحت استفاده شده و مانند مواد اشتعال زا دهان به دهان مي چرخند.

به عباراتي مثل “ما يك اوبر گرفتيم”، “در اسلك قرارش بده”، فكر كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه به ساختن يك برند واقعي در كسب و كارتان فكر كرده ايد، نه فقط يك وب سايت با مجموعه اي از كلمات كليدي، بلكه يك برند قوي –كامل، كوتاه و به خاطر سپردني- كه با يك طراحي در سطح جهاني به خوبي اجرا شده و معرف ارزش مشخصي باشد.

مردم دوست دارند عاشق برند شوند، بنابراين به اين جنبه از كسب و كارتان بها دهيد. اگر چه كسي به شما نمي گويد كه به دليل عدم اعتماد به طراحي برندتان تصميم دارد شما را ترك كرده و مشتري رقيبتان شود، اما در عمل، پيوسته اين اتفاق مي افتد.

به خاطر داشته باشيد كه شما طراح نيستيد. به محض اينكه كسب و كارتان را راه اندازي و اجرا كرديد، اين موردي است كه بايد آن را جدي گرفته و از كمك واقعي ديگران و نه فقط دوستان فيس بوكيتان – بهره مند شويد.

طراحي را پيدا كنيد كه بتواند كاري با كيفيت بالا برايتان انجام دهد. در اين صورت مي توانيد واقعا رقابت كنيد و يا حتي در بين رقبا عالي باشيد.

بهترين بخش كار اين است كه محتوا يك برندسازي بزرگ است. اگر بتوانيد بر روي طراحيتان متمركز شده و محتوايي در همان سطح توليد كنيد، ارسال پيام هايي مشابه توأمان در طراحي و محتوا- به صورت انفجاري عمل خواهد كرد.

 

آنها گروهي آغاز مي شوند نه انفرادي

بسياري از كارآفرينان تك نفره با اين مشكل مشابه دست و پنجه نرم مي كنند: بنيان گذار مسئول امور مختلف زيادي است. اين امر تا زماني جواب مي دهد كه بنيان گذار قابليت انجام آن كارها را داشته باشد.

بسيار بعيد است كه يك كمپاني قابل قبول تنها توسط يك نفر و نه يك تيم بنيان گذار ايجاد شده باشد. اگر نگاهي به دنياي كسب و كارهاي نوپا بيندازيد متوجه اين موضوع مي شويد.

تقريبا تمامي استارتاپ هايي كه به ذهنم مي رسند يك تيم بنيان گذاري داشته اند.

پاول گراهام، بنيان گذار واي كامبينيتر و يكي از متخصصان پيشتاز جهاني در استارتاپ، از بنيانگذار يكنفره به عنوان اصلي ترين دليل شكست استارتاپ ها ياد مي كند.

مراكز رشدي كه به دنبال يافتن استارتاپ هايي با بالاترين پتانسيل سرمايه گذاري بر روي آنها، و رشدشان هستند، به ندرت شركت هاي بدون تيم بنيان گذاري را مي پذيرند.

سرمايه گذاران بندرت در استارتاپ هايي با يك بنيان گذار سرمايه گذاري مي كنند.

يك شخص تنها حتي با داشتن همه مهارت هاي لازم براي راه اندازي يك كسب و كار خوب مانند اسبي تك شاخ است. شايد موجود باشند؟ شايد هم نه؟ من كه تا به حال يكي از آنها را هم نديده ام.

مثل هر كارآفريني، دوست دارم فكر كنم كه همه كارها را خودم انجام مي دهم و از همه چيز سر در مي آورم.

اما من هيچ موفقيتي به دست نياوردم، تا اينكه كسب و كار را با شخص ديگري راه اندازي كردم.

راه اندازي يك كسب و كار، فراز و نشيب هاي بسيار زيادي دارد. به تنهايي از عهده آن برنمي آييد، حتما يك نفر را با خود همراه كنيد.

به اين پرسش بيشتر و عميقا فكر كنيد. آيا شما حقيقت يك كارآفرين بسيار خوب و يك بازارياب محتوا در سطح جهاني هستيد؟

وقتي كه وردپرس كرو را راه اندازي كردم، پذيرفتم كه از نصف شركت چشم پوشي كنم تا بتوانم كار را با فرد ديگري شروع كنم. در عرض دو سال، شركت پنج برابر بزرگ تر از آخرين كسب و كارم بعد از هفت سال شد. ترجيح مي دهم صاحب نيمي از يك شركت ميليون دلاري باشم تا صاحب كل شركتي ۱۵۰ هزار دلاري.

 

آنها نه گفتن را بلد هستند، و گاهي اين كار را مي كنند

كسب و كارهاي بزرگ، انتخاب مي كنند كه قصد انجام چه كاري را دارند و آن را بي نهايت عالي انجام مي دهند. رسيدن به سطح جهاني عموما بسيار زمان بر بوده، و به افراد زياد و ميزان قابل توجهي پول نياز دارد.

اگر كسب و كار شما به جاي يك وظيفه اصلي بر روي چندين موضوع تمركز دارد، مي تواند نشانه آن باشد كه شما به دردسر افتاده ايد. ممكن است اعتماد لازم به توانايي هاي خود براي قرار گرفتن در كلاس جهاني و جذب مشتري هاي لازم را نداشته باشيد.

ربط دادن راه حل هاي بي ثمر به خدمات اصلي تان مشكلي را حل نمي كند. اين امر تنها كسب و كار شما را پيچيده تر كرده و احتمال وارد شدن به يك مدل كسب و كار اساسأ غير سودآور را افزايش مي دهد.

“نه” گفتن را ياد بگيريد. در عوض، در يك موضوع خاص به سطح كلاس جهاني برسيد. مطمئن شويد كه مي توانيد با استفاده از مهارت هاي بازاريابي محتواي خود، توجه بسيار زيادي را جذب آن موضوع كنيد، به گونه اي كه تقاضاي زيادي براي آن وجود داشته باشد.

 

آنها قدرت رشد ماهيانه را درك مي كنند

در بالا به درآمد ثابت اشاره كردم، اما اجازه دهيد قدرت رشد ماهيانه را با يك مثال شرح دهم. فرض كنيد در حال حاضر كسب و كار شما ماهيانه شش هزار دلار درآمد دارد، و هر ماه اين درآمد پانزده درصد افزايش مي يابد. پس از دو سال، شما صاحب كسب و كاري با سود ساليانه دو ميليون دلار هستيد.

پس از سه سال، داراي كسب و كاري با سود ساليانه ده ميليون دلار هستيد.

البته، رشد از دو به ده ميليون دلار در يك سال اصلا ساده نيست. با اين وجود، اين مثال قدرت رشد ماهيانه را نشان مي دهد. كسب و كارهاي بزرگ اين امر را درك مي كنند و عميقا به آن توجه دارند.

زياد به اين فكر نكنيد كه در سال چقدر پول در مي آوريد. در عوض، به اين فكر كنيد كه هر يك ماه چقدر رشد خواهيد كرد. با درك اين موضوع، مي بينيد كسب و كارتان رشد چشمگيري داشته است.

به علاوه، اين راه خوبي براي فكر كردن به معيار سنجش محتوايتان است. من متوجه شدم نرخ بازديد از وبلاگ ما در روزهاي اوليه راه اندازي ماهيانه حدود پنج درصد رشد داشته است. اگرچه در نگاه اول زياد به نظر نمي رسد، اما با رشد ماهيانه ثابت قبل از اينكه متوجه بشويم ماهيانه ده ها هزار بازديد كننده داشتيم.

منبع : مخاطب


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ تير ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸:۲۰ | نویسنده : باقري | نظرات (0)

راهنماي خريد بيمه شخص ثالث در سايت خريد بيمه آنلاين

 

يكي از روش‌هاي جديد و بسيار سودمند براي خريد بيمه، خريد اينترنتي آن است كه امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اينترنتي شدن بسياري از امور، به روشي رايج و پراستفاده تبديل شده است.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام بيمه ازكي، در اين بخش قصد داريم به بيمه شخص ثالث و خريد اينترنتي آن بيشتر بپردازيم.

بيمه چيست؟

بيمه قراردادي بين بيمه‌گر و بيمه‌گذار است كه در آن بيمه‌گذار با پرداخت مبلغ مشخصي به عنوان حق‌بيمه، در برابر خطرات و حوادث تعيين شده در بيمه‌نامه، توسط شركت بيمه تحت پوشش قرار مي‌گيرد.

بيمه انواع مختلفي دارد كه مي‌توان آن را در سه دسته كلي بيمه اشخاص، اموال و مسئوليت تقسيم بندي كرد. بيمه عمر، بيمه درمان تكميلي، بيمه حوادث و بيمه مسافرتي در دسته بيمه اشخاص قرار مي‌گيرند و بيمه شخص ثالث، بيمه بدنه، بيمه آتش سوزي، بيمه مهندسي و بيمه حمل و نقل نيز جزو دسته بيمه اموال هستند.

بيمه شخص ثالث

بيمه شخص ثالث يكي از بيمه‌هاي مربوط به اتومبيل است كه در آن مسئوليت راننده وسيله نقليه در برابر اشخاص ثالث جبران مي‌شود.

به زبان ساده‌تر اگر در يك حادثه رانندگي، شما راننده مقصر باشيد و شخص ثالث از نظر مالي يا جاني آسيب ديده باشد، شركت بيمه اين خسارت را تا سقف تعهدات بيمه‌نامه جبران خواهد كرد.

خسارت‌هاي تحت پوشش در اين بيمه‌نامه شامل موارد زير مي‌شود:

- خسارت‌هاي جاني وارد شده به اشخاص ثالث زيان ديده

- خسارت‌هاي مالي وارد شده به خودروي زيان‌ديده

- خسارت‌هاي وارد شده به سرنشينان خودروي مقصر

- خسارت جاني وارد شده به راننده مسبب حادثه

بيمه شخص ثالث پر فروش‌ترين بيمه در ايران است كه به دليل اجباري بودن آن، همه دارندگان وسيله نقليه ملزم به خريد آن مي‌باشند. در خريد بيمه شخص ثالث يكي از موضوعات بسيار مهم، قيمت بيمه‌نامه است كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

مزاياي خريد اينترنتي بيمه

اين روزها با استقبال افراد براي خريد اينترنتي بيمه، خريد حضوري آن به نوعي هدر دادن زمان به شمار مي‌رود. از مزاياي خريد اينترنتي از سايت ازكي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

- حق انتخاب در خريد انواع بيمه

- مقايسه آسان شركت‌هاي بيمه

- امكان دريافت مشاوره تخصصي و بي طرفانه

- شرايط پرداخت متنوع

- سرعت در صدور

- ارسال رايگان بيمه‌نامه

- پشتيباني

مراحل خريد اينترنتي بيمه شخص ثالث

براي خريد اينترنتي بيمه شخص ثالث ايران و ساير شركت‌ها از سايت ازكي چند مرحله ساده پيش روي شماست و شما مي‌توانيد در كمتر از چند دقيقه بيمه ثالث خودروي خود را خريداري كنيد.

ابتدا به سايت بيمه آنلاين ازكي به آدرس azki.com وارد شويد و در بخش بيمه شخص ثالث، اطلاعات خودرو مثل نوع خودرو، سال ساخت، تعداد سال‌هاي تخفيف عدم خسارت، تاريخ سررسيد بيمه‌نامه قبلي و … را وارد كنيد.

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ تير ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۳:۲۴ | نویسنده : باقري | نظرات (0)

آنتاليا يكي از محبوب‌ترين شهرهاي توريستي در تركيه و غرب آن است، شهري ساحلي كه بخش بزرگي از تاريخ و فرهنگ تركيه را در خود جا داده و جز اولين سكونتگاه‌هاي انساني در تركيه به حساب مي‌آيد. همين باعث شده ديدني‌هاي باستاني و تاريخي زيادي را در شهر آنتاليا ببينيد. اما قبل از سفر به هر نقطه اي از جهان داشتن اطلاعات كافي درباره جاذبه هايي كه در آن مقصد وجود دارد و همچنين چشم اندازي نسبت به رستوران ها و هتل ها و امكانات آنها از جمله نيازهايي است كه مسافران بايد در اختيار داشته باشند. در راهنماي سفر به آنتاليا الي گشت قصد دارد تا اين قبيل از اطلاعات را در يك مطلب به طور جامع تهيه نمايد، ما را در سفر به كشور تركيه همراهي كنيد.

 

امنيت در آنتاليا

آنتاليا شهر نسبتا امني است اما خوب بايد كمي حواستان به خودتان و وسايلتان به خصوص در اماكن شلوغ بيشتر جمع كنيد. يك مورد ديگر كه بايد در آنتاليا بسيار به آن توجه كنيد هنگام پرسيدن آدرس است بر خلاف بسياري از اهالي كه با روي خوش پاسختان را مي دهند اما عده اي هستند كه ممكن است از شما پول بگيرند و به آن مقصدي هم كه مي خواستيد نرسيد. وقتي در خيابان راه مي رويد ، كوله پشتي يا كيف خود را از سمت خيابان دور نگه داريد و از دسترس موتور سواران دور نگه داريد.

 

آب و هواي شهر 

آب و هواي شهر آنتاليا با توجه به شرايط جغرافيايي كه دارا هست همواره مديترانه‌اي بوده و در  تابستان‌ها اين شهر آفتابي و زمستان‌ها معتدل و بارانيمي شود. براي شنا در سواحل آن از ماه فروردين تا آبان ماه را پيشنهاد مي‌كنيم. از نظر هواشناسي تا اكنون برف و يخبندان در اين شهر بندرت ديده شده‌است

 

هزينه اقامت در شهر آنت

به منظور اقامت در شهر آنتاليا نيازي به نگراني بابت هيچ چيز نمي باشد، زيرا در اين شهر تعداد زيادي هتل با امكانات متنوعي وجود دارد كه با در نظر گرفتن بودجه اي كه دارا هستيد مي توانيد يكي از آنها را انتخاب نماييد. به غير از هتل، اقامتگاه هاي متنوعي هم در اين شهر وجود دارد كه بتوانيد با اقامت در آنها از لحاظ اقتصادي برايتان مقرون به صرفه باشد، اما ديگر نيازهاي شما نظير امكانات مناسب و امنيت نيز نمي تواند در اين مدل اقامتگاه ها مانند هتل محيا باشد.

لازم به ذكر است كه آژانس مسافرتي الي گشت در اكثر نقاط دنيا داراي امكان رزرو هتل است و همچنين شما مي توانيد قبل از رزرو با مشاوران اين مجموعه جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نماييد. در ادامه راهنماي سفر به آنتاليا به چند هتل خوب در اين شهر اشاره خواهيم 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ تير ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹:۳۲ | نویسنده : باقري | نظرات (0)

شركت اسپيس‌اكس متعلق به ايلان ماسك قرار است گام بزرگي به سمت پيشرفت اينترنت بردارد. اين شركت قرار است با وارد كردن 60 ماهواره از 12 هزار ماهواره‌ي نهايي خود به مدار زمين پروژه‌اي را آغاز كند كه هدف آن ارائه‌ي اينترنت پرسرعت براي تمام نقاط كره‌ي زمين است. اين 60 ماهواره در تاريخ 24 مي 2019 (3 خرداد 98) به مدار زمين وارد شدند. نام اين پروژه استارلينك است و بايد منتظر پرتاب موشك‌هاي بيشتري باشيم.

اسپيس‌اكس در حال راه‌اندازي چه پروژه‌اي است؟

سكوي پرتاب 40 در دماغه كاناورال فلوريدا در تاريخ 24 مي با استفاده از موشك‌هاي چندبار مصرف فالكن 9 تعداد 60 ماهواره‌ي مسطح شده را به مدار زمين فرستاد. وزن هر كدام از اين ماهواره‌ها 227 كيلوگرم است. چنين مأموريتي براي موشك‌هاي اسپيس‌اكس غيرمعمول نيست اما تا زمان انجام اين پرتاب تمام پرتاب‌هاي انجام شده براي شركاي تجاري اين شركت انجام شده بودند. اين شركت در سال 2018 بالغ بر 21 پرتاب موشك داشته و در سال 2019 نيز 4 پرتاب موشك انجام داده است، با اين حال پرتاب‌هاي استارلينك با ديگر پرتاب‌هاي اين شركت فرق مي‌كنند.

 

استارلينك به معناي ورود 12 هزار ماهواره به مدار زمين است.

استارلينك چيست؟

استارلينك پروژه‌اي متعلق به اسپيس‌اكس است كه هدف آن قرار دادن 12 هزار ماهواره در مدار نزديك زمين است تا اينترنت ارزان، پرسرعت و با تأخير پايين را در اختيار هر كسي از هر جاي كره‌ي زمين قرار دهد. تمام چيزي كه نياز داريد يك دريافت‌كننده‌ي 200 دلاري استارلينك است كه به اندازه‌ي يك جعبه‌ي پيتزا است. هر كدام از اين ماهواره‌ها در چرخش مداوم در مدار زمين با استفاده از ليزر با چهار ماهواره‌ي ديگر ارتباط برقرار كرده و شبكه‌ي اتصال پهن‌باندي در باند‌هاي Ku و Ka ايجاد مي‌كنند كه سرعتي معادل سرعت نور دارد و در هر لحظه تمام نقاط زمين را پوشش مي‌دهد.

براي ارتباط با زمين به شبكه‌ي بزرگي از پايگاه‌هاي زميني نيز نياز است. به اين ترتيب گرچه 12 هزار ماهواره تعداد زيادي به نظر مي‌رسد اما فقط بخشي از زيرساخت‌هاي مورد نياز اسپيس‌اكس براي اجرايي كردن اين پروژه است. استارلينك در چند مرحله اجرايي خواهد شد اما هدف نهايي آن قرار گرفتن 8 هزار ماهواره در فاصله‌ي 500 كيلومتري زمين و قرار گرفتن 4 هزار ماهواره‌ي ديگر در ارتفاع 1200 كيلومتري است.

 

اسپيس‌اكس اخيراً پرتاب صورت فلكي ماهواره‌اي ايريديوم نكست را به پايان رسانده است.

اينترنت فضايي چيست؟

اينترنت فضايي در واقع دسترسي به اينترنت از طريق ماهواره‌ها است كه موضوع جديدي نيست. اكثر ماهواره‌هاي مخابراتي در مدار زمين‌ثابت هزاران كيلومتر بالاتر از خط استوا قرار گرفته‌اند و سرعت دوراني آن‌ها هماهنگ با سرعت چرخش زمين است به طوري كه از نظر فردي كه در زمين قرار گرفته است هميشه در يك نقطه قرار دارند. فاصله‌ي اين ماهواره‌ها از زمين باعث تأخير يك ثانيه‌اي يا بيشتر در ارتباط با اين ماهواره‌ها مي‌شود.

با اين حال دسترسي به اينترنت از طريق ماهواره‌هاي فعلي بسيار محدود است. شبكه‌ي لئوي ايريديوم، سرعت داده‌اي برابر با 2.4 كيلوبيت بر ثانيه را ارائه مي‌دهد و قرار است به زودي اين سرعت به 512 كيلوبيت بر ثانيه برسد (كه به دليل چند پرتاب ماهواره توسط موشك‌هاي اسپيس‌اكس انجام گرفته است.) دسترسي به اينترنت اين شبكه هزينه‌ي بسيار بالايي دارد و جهت دسترسي عموم طراحي نشده است. اين شبكه براي شركت‌ها و دولت‌هايي طراحي شده است كه در مناطق دورافتاده‌ي جهان به اينترنت نياز دارند (براي مثال كانتينرهاي تحقيقاتي دانشمندان در قطب شمال را در نظر بياوريد.)

ماهواره‌هاي استارلينك 65 برابر نزديك‌تر به زمين خواهند بود و قادر به ارائه‌ي سرعتي تا 10 گيگابيت بر ثانيه (1.25 گيگابايت بر ثانيه) هستند، سرعتي كه از سرعت شبكه‌ي فيبر نوري نيز بيشتر است.

 

استارلينك مي‌تواند به اسپيس‌اكس كمك كند تا به مريخ برود.

چرا اسپيس‌اكس وارد حيطه‌ي اينترنت ماهواره‌اي شده است؟

اگر اسپيس‌اكس بتواند سرعتي معادل 10 گيگابيت بر ثانيه را در اختيار تمام انسان‌هاي كره‌ي زمين قرار دهد و از ارائه‌دهندگان اينترنت زميني پيشي بگيرد مي‌تواند به يكي از بزرگ‌ترين ارائه‌دهندگان اينترنتي تبديل شود. علاوه بر اين بايد در نظر داشته باشيد كه 50 درصد از انسان‌هاي كره‌ي زمين به اينترنت دسترسي ندارند و آنگاه است كه متوجه مي‌شويد چرا اسپيس‌اكس مي‌خواهد از توانايي‌هاي خود براي ارسال ماهواره به مدار زمين حداكثر استفاده را ببرد.

گرچه راه‌اندازي استارلينك بيش از 10 ميليارد دلار هزينه دارد اما گواه اين است كه اسپيس‌اكس انتظار دارد استارلينك تا سال 2025 به سودآوري 30 ميليارد دلار در هر سال برسد. به اين ترتيب است كه موفقيت استارلينك براي برنامه‌هاي ايلان ماسك براي رفتن به مريخ ضروري است.

 

ماهواره‌هاي استارلينك دو برابر ماهواره‌هاي پايگاه بين‌المللي فضايي ارتفاع خواهند داشت اما نسبت به ماهواره‌هاي زمين‌ثابت 65 برابر نزديك‌تر به زمين خواهند بود.

استارلينك چه زماني قابل استفاده مي‌شود؟

60 ماهواره‌ي ابتدايي استارلينك قادر به ارائه هيچ خدماتي نيستند. ايلان ماسك در توييتي به اين نكته اشاره مي‌كند كه «در اولين مأموريت ممكن است اشتباهات زيادي رخ دهد. به 6 پرتاب ديگر براي پوشش كم و 12 پرتاب براي پوشش متوسط نياز داريم.» چنين چيزي به معناي 12 پرتاب فالكن 9 است. آيا اسپيس‌اكس چنين ظرفيتي براي پرتاب ماهواره‌هاي خود دارد؟ احتمالاً بله… به ياد داشته باشيد كه اين موشك‌ها چندبار مصرف هستند. گزارش‌ها حاكي از اين هستند كه اسپيس‌اكس توانايي توليد خود را به 40 موشك در سال افزايش داده و منتظر افزايش تقاضا در اين بازار بوده است، افزايش تقاضايي كه هرگز رخ نداد. گوين شاتول، رئيس و مسئول ارشد اجرايي اسپيس‌اكس، مي‌گويد «فكر مي‌كرديم بازار با توجه به اين پيشرفت ما توسعه پيدا كند، فكر مي‌كنم دوست داشتيم كه چنين اتفاقي بيفتد اما حالا ظرفيت خالي زيادي داريم تا بتوانيم ماهواره‌هاي استارلينك را وارد مدار زمين كنيم.»

اين گفته‌ها توضيح مي‌دهند كه چرا اسپيس‌اكس تصميم گرفته است حالا اين پرتاب‌ها را انجام دهد. با اين حال پرتاب سري اول اين ماهواره‌ها به مدار زمين بيش از هر چيزي يك امتحان است. اين ماهواره‌ها اتصال ليزري به يكديگر نخواهند داشت و به احتمال زياد فقط براي آزمايش ارتباطات زمين تا مدار بين پايگاه‌هاي زميني و ماهواره‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ تير ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵:۰۹ | نویسنده : باقري | نظرات (0)

مشخصات گلكسي A50s در اختيار رسانه ها قرار گرفت. اين گوشي هوشمند سامسونگ به چيپست اگزينوس 9610 و 4 گيگابايت رم مجهز مي شود.

 

در ماه فوريه سال جاري ميلادي با گوشي گلكسي A50 به صورت رسمي ملاقات كرديم. به نظر مي رسد سازنده كره اي اين محصول در آينده نزديك نمونه بهبوديافته آن را با نام گلكسي A50s معرفي و روانه بازار مي كند. به تازگي مشخصات گلكسي A50s توسط بنچمارك Geekbench به اينترنت راه پيدا كرده است.

اين اسمارت فون داراي شماره مدل SM-A507FN بوده و در بنچمارك گيك بنچ در بخش تك هسته اي امتياز 1685 و در بخش چند هسته اي امتياز 5446 را به نام خود ثبت كرده است. اين بنچمارك برخي از مشخصات اصلي اين محصولسامسونگ را مشخص مي كند. قدرت گوشي سامسونگ گلكسي A50s توسط چيپست اگزينوس 9610 تامين مي شود. اين پردازنده را 4 گيگابايت رم همراهي مي كند. سامسونگ براي اين محصول خود سيستم عامل پيش فرض اندرويد پاي را در نظر مي گيرد.

انتظار مي رود اين گوشي هوشمند در مقايسه با A50 به نمايشگر، دوربين و باتري متفاوتي مجهز شود. در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتي در رابطه با تاريخ معرفي اين دستگاه در اختيار رسانه ها قرار نداده؛ با اين حال انتظار مي رود در آينده نزديك با آن ملاقات كنيم.

 

گوشي سامسونگ گلكسي A50 به صفحه نمايش 6.4 اينچي با رزولوشن فول اچ دي پلاس و نسبت تصوير 19.5:9 مجهز شده است. اين صفحه نمايش داراي برش قطره اي در بخش بالايي خود است. قدرت اين اسمارت فون سامسونگ توسط چيپست اگزينوس 9610 تامين مي شود كه داراي پردازنده گرافيكي Mali-G72 MP3 است.

از ساير مشخصات گوشي گلكسي A50 مي توان به دوربين اصلي سه گانه با سنسورهاي 25، 8 و 5 مگاپيكسلي، دوربين سلفي 25 مگاپيكسلي و باتري 4000 ميلي آمپر ساعتي اشاره كرد.

Source: gsmarena

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ تير ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۳:۳۰ | نویسنده : باقري | نظرات (0)

ديپ فيك را مي‌توان يكي از مهم‌ترين موضوعات خبري دنياي امروز دانست. خطر فناوري مذكور روزبه‌روز بيشتر در رسانه‌ها ديده مي‌شود و همه از سرعت بالاي پيشرفت و در دسترس بودن آن واهمه دارند. پيچيدگي فناوري مذكور در كنار كاربردهاي متنوع و بعضا خطرناك آن، دسته‌هاي متعدد مردم را نيز به رسانه‌ها بي‌اعتماد مي‌كند. به‌هرحال اطلاع‌رساني درباره‌ي خطرات يك فناوري جديد مي‌‌تواند فوايدي را هم براي عموم جامعه به‌همراه داشته باشد.

امروز همه مي‌‌دانيم كه استفاده‌ي سوء از ديپ فيك، چالش‌هايي را براي جامعه به‌همراه خواهد داشت. به‌علاوه با افزايش آگاهي از زمينه‌هاي سوءاستفاده، پيشگيري از عواقب آن‌ها نيز آسان‌تر خواهد بود. البته درنهايت اين فناوري توسعه يافته است و در دنياي آينده‌ي ما حضور جدي خواهد داشت. شايد با نگاهي عميق‌تر بتوان كاربردهاي مفيدي هم از آن استخراج كرد كه به نفع همه‌ي جوامع هم باشند. در ادامه‌‌ي اين مطلب زوميت، به بررسي همين قابليت‌هاي مفيد مي‌پردازيم.

بحث و مناظره پيرامون فناوري ديپ فيك امروز به وضعيت پيچيده‌اي رسيده است. البته هنوز تعريف و بررسي واحدي از فناوري مذكور وجود ندارد. به‌هرحال با نگاهي اوليه مي‌توان ديپ فيك را هرگونه تقليد، دست‌‌كاري يا ساخت صوت يا ويدئو ناميد كه به‌كمك يادگيري ماشين ممكن مي‌شود. جابه‌جايي صورت، حركت دادن مصنوعي بدن، كپي كردن صداي افراد و توليد اصوات و تصاوير كاملا جديد، همگي در دسته‌بندي ديپ فيك قرار مي‌گيرند. البته با توجه به چنين تعريفي، نمي‌توان تغيير تصاوير ثابت در فتوشاپ را به‌عنوان ديپ فيك در نظر گرفت.

 

توليد و تغيير تصاوير، ابزاري در دست توليدكننده‌هاي محتوا

داستان‌گويي از طريق تصاوير متحرك، فعاليتي بسيار گران‌قيمت محسوب مي‌شود. استوديوهاي هاليوودي امروزه ميلياردها دلار هزينه مي‌كنند تا شخصيت‌هاي ساختگي را در فيلم‌هاي خود اضافه كنند. ابزارهايي كه بازيگران بزرگ صنعت رسانه براي توليد محتوا استفاده مي‌كنند، با وجود كاهش قيمت در دهه‌هاي اخير هنوز براي بسياري از توليدكننده‌ها بسيار گران و غيرقابل دسترس هستند. همين ابزارها، استوديوهاي بزرگ را قادر مي‌سازند تا تصورات خود را به توليداتي قابل قبول تبديل كنند. دراين‌ميان فناوري ديپ فيك فرايند توليد تصاوير متحرك را آسان‌تر مي‌كند. درنهايت توليد‌كننده‌هاي كوچك‌تر هم مي‌توانند با استفاده از ديپ فيك، به ظرفيتي نزديك به استوديوهاي غول‌پيكر هاليوودي دست پيدا كنند.

Synthesia يكي از شركت‌هاي فعال در حوزه‌ي ديپ فيك است كه محصولي تجاري توسعه مي‌دهد. ابزار آن‌ها از فناوري ديپ فيك براي تغيير زبان ويدئو استفاده مي‌كند. محصول آن‌ها، با متحرك‌سازي خودكار مجدد صورت، دوبله‌ي صدا و تصوير را ممكن مي‌كند. دستاورد بزرگ اين شركت در ويدئويي رونمايي شد كه ديويد بكام در آن به ۹ زبان زنده‌ي دنيا درباره‌ي مالاريا صحبت مي‌كند.

 

علاوه‌بر نمونه‌ي بالا، مي‌توان از ابزار سينتزيا براي افزايش توانمندي توليدكننده‌هاي محتوا در سرتاسر جهان استفاده كرد. به‌عنوان مثال اگر هنرمندي بااستعداد، به زبان‌هاي بزرگ رايج در جهان صحبت نكند، دسترسي به چنين ابزاري حكم يك پيشرفت بزرگ را براي او خواهد داشت. با استفاده از ديپ فيك به چنين شكلي، مي‌توان آثار هر هنرمندي را به زبان‌هاي متعدد بازتوليد و پخش كرد.

آنچه كه در بالا به‌عنوان فرصت‌هاي ديپ فيك مطرح شد، كاهش فاصله ميان توليدكننده‌ها با منابع متفاوت بود. ديپ فيك علاوه‌بر كاربردهاي فوق مي‌تواند به توليد نوعي جديد از هنر هم بينجامد؛ هنري كه وابسته به تغيير محتوا يا دست‌كاري آن خواهد بود. فراموش نكنيد كه تقريبا تمامي انواع سرگرمي به تغيير، بازتاب، كپي و شكل‌هاي ديگر دست‌كاري واقعيت وابسته مي‌شود

.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ تير ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۸:۱۸ | نویسنده : باقري | نظرات (0)
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By Bigsite :.